Wednesday, April 18, 2007

Vital Remains^2

We wtorek 17 kwietnia w Mega Clubie wystąpił zespół Vital Remains. Oczywiście nasza Wikiekipa tam była, w składzie:

  • Lilly M

  • Shannon5

  • Marek

  • PasożytX


Na samym koncercie mnie nie było, ponieważ wolałem udać się do mojej chorej dziewczyny ;), natomiast przed koncertem spędziłem w sumie dwie godziny z Damienem Boytonem (tym fajnym wokalistą :), byliśmy nawet razem z nim, Brianem i Shannonem w SCC szukać skarpetek :P. Obecnie wiem who-is-who na fotkach z Metalmanii (Damien zeznał, że niedawno uzupełnili info o składzie kapeli na en.wiki, ale to było już po tym, jak załadowałem jego fotki z podpisem Anthony Ceremia, na szczęście mu o tym nie mówiłem). Dowiedziałem się wiele ciekawych rzeczy na temat życia Damiena (nie nadają się do publikacji :P) oraz skąd wziął ''kolczaste buty'', w których tak fajnie wyglądał na koncertach. Okazało się, że

to nie są buty, tylko pieszczochy na nadgarstki poprzedniego wokalisty (jak mniemam Ceremii właśnie), ale ponieważ Damien jest dużo mniejszy, to zakłada je na buty, bo mu z rąk spadają.

Vitalom bardzo podobały się zdjęcia zrobione przez Lilly w czasie Metalmanii, więc nie omieszkałem przedstawić naszych fotografów zespołowi. Podsumowując: było super, wszyscy człownkowie kapeli (Damien, Tony, Brian, Antonio, Dave) to fajne chłopaki, tylko czemu nie zrobiłem sobie z nimi żadnego zdjęcia?. Na pożegnanie powiedziałem chłopakom, że jak dobrze pójdzie spotkamy się na WOA 2007 ;)

Fotki z tego koncertu pojawią się za kilka dni w kategorii Vital Remains na Commons.

No comments: